Akumulator GROM Premium 75Ah 700A EN Japan Prawy Plus DTR
Zastosowanie: samochody osobowe
Producent: DTR
Pojemność akumulatora [Ah]: 70
Prąd rozruchowy akumulatora (A): 600
Napięcie znamionowe (V): 12
Typ akumulatora: Rozruchowy
Biegunowość akumulatora: prawy plus
Długość [mm]: 260
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 225
Gwarancja: 36 miesięcy

Kod EAN | 8809332504185 |
---|---|
Marka | Grom |
Producent | DTR |
Zastosowanie | Osobowe |
Pojemność akumulatora [Ah] | 75 |
Prąd rozruchowy akumulatora (A) | 700 |
Typ akumulatora | Rozruchowy |
Model akumulatora | Japan |
Obsługowość | Bezobsługowy |
Rodzaj bieguna | górny |
Biegunowość akumulatora | P+ |
Długość [mm] | 260 |
Szerokość [mm] | 175 |
Wysokość [mm] | 225 |
Typ mocowania akumulatora | Stopka, Mocowanie górne |
Napięcie znamionowe akumulatora (V) | 12 |
Waga [kg] | 18,0 |
Gwarancja | 36 miesięcy |
Akumulator GROM Premium 70Ah 600A Japan Prawy plus świetnie sprawdza się w pojazdach z bogatym wyposażeniem dodatkowym. Wykonany w technologii CA/CA, nie traci swoich właściwości rozruchowych nawet po długim czasie eksploatacji w trudnych i wymagających warunkach.
DLACZEGO GROM ?
- Większa pojemność energii akumulatora
- Wyższy prąd rozruchu
- Odporność na mróz
- Łatwa kontrola poziomu naładowania
- Zwiększona moc początkowa
- Trwałość i niezawodność elektrod
- Ochrona przed zwarciami
- Podwyższona odporność kratek na korozję
Akumulator GROM Premium 70Ah 600A Japan Lewy plus to nasz flagowy produkt. Aby mógł powstać taki akumulator, którego jakość zadowoli każdego użytkownika, zebraliśmy zarówno opinie wielu kierowców na co dzień eksploatujących pojazdy, jak i doświadczenie inżynierów i producentów akumulatorów. Podczas projektowania i produkcji wykorzystano rozwiązania wpływające na niezawodność i wytrzymałość w ekstremalnie różnych temperaturach, w związku z tym postawiono na grubość płyt wewnątrz akumulatora. Był on testowany w temperaturach od +60*C do -40*C.
Konsekwencja naszych testów doprowadziła do wyprodukowania bardzo wytrzymałego akumulatora GROM. Wprowadziliśmy go na nasz rynek, ponieważ jesteśmy przekonani, że spełni on Państwa oczekiwania.
Zastosowaliśmy w nim zaawansowaną technologię, w ramach której jako dodatek do dodatnich i ujemnych kratek stosujemy wapń. Ponadto kratki nie są odlewane, a uzyskujemy je poprzez walcowanie taśmy ołowianej i późniejszą jej perforację. Wysoce aktywna masa nanoszona jest automatycznie, co zapewnia jej grubość, w związku z tym umożliwia to uzyskanie wyższych właściwości elektrody i zwiększa odporność na korozję.