Akumulator GROM Premium 74Ah 720A EN DTR
Zastosowanie: samochody osobowe
Producent: DTR
Pojemność akumulatora [Ah]: 74
Prąd rozruchowy akumulatora (A): 680
Napięcie znamionowe (V): 12
Typ akumulatora: Rozruchowy
Biegunowość akumulatora: prawy plus
Długość [mm]: 278
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 175
Gwarancja: 36 miesięcy

Kod EAN | 8822333504181 |
---|---|
Marka | Grom |
Producent | DTR |
Zastosowanie | Osobowe |
Pojemność akumulatora [Ah] | 74 |
Prąd rozruchowy akumulatora (A) | 720 |
Typ akumulatora | Rozruchowy |
Model akumulatora | L3 |
Obsługowość | Bezobsługowy |
Rodzaj bieguna | biegun standardowy |
Biegunowość akumulatora | P+ |
Długość [mm] | 278 |
Szerokość [mm] | 175 |
Wysokość [mm] | 190 |
Typ mocowania akumulatora | Stopka, Mocowanie górne |
Napięcie znamionowe akumulatora (V) | 12 |
Waga [kg] | 17,2 |
Gwarancja | 36 miesięcy |
Grom Premium to akumulator świetnie sprawdzający się w pojazdach z bogatym wyposażeniem dodatkowym, wykonany w technologii CA/CA, nie tracący swoich właściwości rozruchowych nawet po długim czasie eksploatacji w trudnych i wymagających warunkach.
DLACZEGO GROM ?
* Większa pojemność energii akumulatora
* Wyższy prąd rozruchu
* Odporność na mróz
* Łatwa kontrola poziomu naładowania
* Zwiększona moc początkowa
* Trwałość i niezawodność elektrod
* Ochrona przed zwarciami
* Podwyższona odporność kratek na korozję
Grom Premium to nasz flagowy produkt. Aby mógł powstać taki akumulator, którego jakość zadowoli każdego użytkownika, należało zebrać doświadczenie wielu kierowców na co dzień eksploatujących pojazdy oraz inżynierów i producentów akumulatorów. Podczas projektowania i produkcji wykorzystano rozwiązania wpływające na niezawodność i wytrzymałość w ekstremalnie różnych temperaturach - postawiono na grubość płyt wewnątrz akumulatora. Akumulator Grom testowany był w temperaturach od +60*C do -40*C.
Konsekwencja naszych testów doprowadziła do wyprodukowania bardzo wytrzymałego akumulatora GROM. Wprowadziliśmy go na nasz rynek, ponieważ jesteśmy przekonani, że spełni on Państwa oczekiwania.
Zastosowaliśmy w nim zaawansowaną technologię, w ramach której jako dodatek do dodatnich i ujemnych kratek stosuje się wapń. Ponadto kratki nie są odlewane, a uzyskuje się je poprzez walcowanie taśmy ołowianej i późniejszą jej perforację. Wysoce aktywna masa nanoszona jest automatycznie, co zapewnia jej grubość. Umożliwia to uzyskanie wyższych właściwości elektrody i zwiększa odporność na korozję.